В сучасних реаліях вже переважна більшість товарів продається через інтернет-магазини. На ринку є величезні платформи, такі як Розетка чи Prom.ua, що отримують левову частку ринку, можуть собі дозволити величезні рекламні бюджети, і випереджають всіх конкурентів по органічному трафіку.
Як малому бізнесу, невеликим інтернет-магазинам, що мають вузьку спеціалізацію, продавати свої товари і послуги?
Просування в соціальних мережах — саме той маркетинговий інструмент, який максимально відповідає потребам малого і середнього бізнесу. Чому саме СММ просування найбільше відповідає потребам невеликих локальних бізнесів і від чого залежить його ефективність?
Насамперед, це можливість контролювати рекламний бюджет і можливість прицільно обирати аудиторію, на яку буде транслюватись реклама.
Якщо СММ-спеціалісти створюють якісний контент для просування в соціальних мережах, що відповідає уподобанням цільової аудиторії, ефективність такої реклами буде максимальна.
SEO-агенція EMSIDER https://emsider.ua/ надає маркетингові послуги в комплексі і диференційовано підходить до кожного клієнта. Проаналізувавши конкурентне середовище і продукти компанії замовника, агенція може рекомендувати максимально ефективний план просування, такий, який буде фінансово вигідним клієнту і принесе йому збільшення продажів і реальний прибуток.