Як отримати синю галочку в Telegram

Синя галочка є символом, який підтверджує верифікацію акаунту, а саме його справжність та офіційний статус каналу певної публічної особи або бренду. Тому якщо ви ведете бізнес або просуваєте особистий бренд – то ця позначка допоможе потенційним читачам  відрізнити ваш офіційний акаунт від купи фейків, що можуть створюватися шахраями для різних цілей, або просто від людей с таким же прізвищем та ім’ям.

У цій статті ми розповімо вам детально про всі аспекти отримання синьої галочки. А саме –  критерії верифікації, яка потрібна кількість підписників telegram, надамо покрокову інструкцію щодо подачі заявки. А також тут будуть корисні поради щодо верифікації телеграм та відповіді на найпоширеніші питання.

Жива аудиторія у телеграм – одна з важливих умов для отримання галочки

Так як синя галочка підтверджує справжність вашого каналу, то необхідно, щоб у вас були живі підписники у телеграм. Телеграм перевіряє активність вашої аудиторії, щоб переконатися, що ви дійсно цікаві, популярні та вкладаєтесь у своє просування. Якщо поки що результати вас не влаштовують і ви боїтеся, що вашу заявку можуть відхилити через слабку активність – ви можете замовити  підписників телеграм разом з переглядами та реакціями або купити вже готовий телеграм канал із живою аудиторією по вашій тематиці і переробити його під себе і створити кращу картинку вже зараз. 

Купити підписників на канал телеграм недорого

Тут ви можете купити підписників у тг канал , обравши потрібну вам кількість, а також активність у вигляді реакцій та переглядів (живі підписники тг). Це обійдеться вам набагато дешевше, ніж реклама каналу з малою кількістю читачів. Тим більше якщо це канал бренду – поки у вас мало підписників телеграм, це виглядає підозріло, не всі дивитимуться ваші інші більш розкручені соцмережі. Тому купити декілька тисяч підписників на канал з початку його розвитку – може бути гарною ідеєю.

Як синя галочка впливає на набір підписників телеграм?

Наразі в телеграмі є дуже багато каналів зі схожими назвами, і іноді буває важко їх не переплутати між собою та знайти саме той, що потрібен. Синя галочка одразу виділить ваш канал у пошуку і  люди відразу обиратимуть саме його. Синя галочка надає багато переваг, основні з них нижче.

  1. Збільшення довіри аудиторії. Синя галочка показує, що ваш акаунт офіційний, таким чином, йому можна довіряти. Люди більш упевнені в інформації, яка надходить з таких акаунтів, відповідно частіше їх читають та взаємодіють із контентом, вважаючи його правдивим і справжнім. Таким чином, збільшуються живі перегляди вашого телеграм, реакції, репости, коментарі та працює органічне просування.
  2. Захист ваших підписників у телеграм від шахраїв. Недобросовісні особи часто використовують фейкові акаунти, скопіювавши назву та аватарку каналу відомої публічної особи або бренду. Метою часто є поширення фішингових посилань, замаскованих під подарунок, розіграш або якусь шокуючу інформацію, для зламу та викрадення даних користувачів. Або другий варіант – заманювати ваших читачів у сумнівні проекти з викачуванням з них грошей. Якщо у вас буде синя галочка – підписники знатимуть, де ваш канал, а де фейк і їх буде важче обманути.
  3. Підвищення видимості у пошуку. Якщо вас будуть шукати по назві чи по ключовим словам – то за наявності галочки ваш канал буде одним із  перших у  результатах пошуку, і таким чином збільшується його помітність у Telegram.
  4. Підвищення вашої репутації. Наявність синьої галочки додає вашому бренду серйозності, професійності та статусності. Для компаній, публічних осіб, ЗМІ дуже важливо уникати скандалів, пов’язаних з використанням їхнього імені для обману, шахрайства та розповсюдження недостовірної інформації. Якщо канал легко відрізнити від копій та фейків, то обманутих читачів буде значно менше. Завдяки чіткій різниці додавання підписників до вашого телеграм каналу стає легшим, швидшим та дешевшим.

Хто може отримати синю галочку?

Telegram підтверджує акаунти лише досить популярних осіб, брендів та організацій, які відповідають визначеним критеріям. Але це не означає, що треба бути зіркою як Мадонна, достатньо бути експертом у своїй ніші або власником реально працюючого бізнесу. Основні категорії для подачі на галочку наступні:

  • медіа та журналісти –  офіційні акаунти новинних каналів, видань та агентств, популярні блогери та журналісти, які мають достатній вплив у своїй галузі;
  • публічні особи, такі як актори, музиканти, політики, письменники спортсмени — усі, хто має велику популярність у країні або світі;
  • компанії та бренди – будь-які бізнеси, які мають впізнаваність у своїй галузі, місті чи регіоні та прагнуть мати офіційний статус у Telegram;
  • освітні установи – не тільки школи та університети, а й інші навчальні заклади, у тому числі організатори курсів, які є відомими у своїй ніші.

Основні критерії для верифікації Телеграм

Перед тим, як подати заявку на верифікацію дуже важливо впевнитися, що ваш акаунт відповідає основним вимогам. Зараз розповімо про них.

Повне та грамотне оформлення профілю

Опис профілю має відповідати базовим рекомендаціям для набору підписників у телеграм. Ось найважливіші з них.

  1. Ім’я – ваше повне ім’я або офіційна назва організації. Майте на увазі, що після верифікації ви не зможете його змінити.
  2. Чітка та якісна аватарка з вашим фото (для публічних осіб) або логотип бренду (для компаній).
  3. Опис, з якого чітко зрозуміло, чим займаєтесь ви або ваша організація. Важливо, щоб це не була якась заборонена діяльність.
  4. Активність та живі підписники в телеграм каналі. Публікації мають виходити регулярно і набирати адекватну для вашої ніші кількість переглядів, реакцій та коментарів.
  5. Кількість підписників, яка показує інтерес до вашого контенту. Точної цифри тут немає, але канал з 300 підписниками навряд чи вважатиметься достатньо популярним. Але активність не менш важлива, тому якщо думаєте купити підписників у тг, то переконайтесь, що є також живі підписники у вашому телеграм, які будуть реагувати на ваш контент. Реакції також можна збільшити накруткою, ціна підписника у телеграм буде трохи вище, але все одно в рази менше ніж при рекламі.

Популярність не тільки в Telegram

Також важливим критерієм є підтвердження вашої популярності в суспільстві або конкретній ніші поза телеграм. А саме, повинні бути виконані наступні умови:

  • наявність верифікованих акаунтів в мінімум двох соцмережах: Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, Х (Twitter), Snapchat з посиланням на телеграм в описі профілю – якщо ви відповідаєте їхнім критеріям верифікації, значить і Телеграм може вам довіряти;
  • публікації про вас мінімум в двох відомих медіа, бажано англійською мовою (краще та швидше розпізнається), але можна і локальною; обов’язково зазначення в статтях вашого імені, посилання на телеграм або будь-які інші соцмережі не обов’язкове.

Можна пробувати подавати заявку і з одним верифікованим акаунтом в соцмережі та офіційним сайтом, і там і там повинно бути посилання на ваш телеграм. А також можна використати статтю з Вікіпедії.

Оригінальність вашого каналу

Telegram не верифікує ваш канал, якщо побачить, що він дублює інший з такою ж назвою або є фан-сторінкою. Навіть якщо є багато живих підписників у тг каналі та виконуються всі інші критерії верифікації.

Таблиця: Ключові фактори для отримання синьої галочки

ФакторЩо саме є важливимЗначимість
Грамотне оформлення профілюВаше ім’я, чіткий аватар, опис, контактна інформаціяВисока
ОригінальністьВідсутність інших підтверджених акаунтів з такою ж чи схожою назвоюВисока
Верифікація в соціальних мережахГалочки верифікації в  Facebook, Instagram або інших соцмережахСередня
ПопулярністьВпізнаваність у суспільстві або своїй ніші, наявність зовнішніх публікацій про васВисока

Як подати заявку на верифікацію

Процес подачі заявки складається з декількох етапів.

  1. Перевірте готовність акаунту – переконайтесь, що ваш акаунт підходить під усі критерії верифікації, про які ми розповіли вище.
  2. Відправте заявку у Telegram через Verify Bot.
  3. Прикріпіть посилання на ваші ресурси – лише верифіковані сторінки в соцмережах (інші не треба),  посилання на ваш офіційний сайт та статті про вас.
  4. Очікуйте перевірки та відповіді  – цей процес займе від кількох днів до кількох тижнів. Можуть також запросити додаткові документи або інформацію.

Кому не дадуть синю галочку

Розберемо типові помилки при заповненні заявки, які ведуть до відмови.

  1. Недостатньо заповнений профіль. Причиною відмови може бути відсутність аватару чи контактної інформації, надто короткий або нечіткий опис.
  2. Погана активність. Нерегулярний постинг, низька кількість реакцій аудиторії зменшує шанси на верифікацію
  3. Недостатність зовнішніх підтверджень популярності. Відсутність верифікації в інших соцмережах, сайту або статей на відомих ресурсах також веде до відмови.
  4. Фейковий акаунт або фан-сторінка. Telegram не підтверджує акаунти, що дублюють вже верифіковані, або містять підозрілий чи заборонений контент.

FAQ: Найчастіші питання про верифікацію

Чи можу я отримати галочку, якщо у мене поки що мало підписників?

Точних вимог по кількості підписників немає. Але занадто мала кількість підписників може  викликати сумніви і вашій реальній популярності. Так, якщо ваш акаунт пов’язаний із верифікованими сторінками в інших соцмережах і там багато підписників, а також є підтвердження на зовнішніх ресурсах, то ви маєте шанси. Хоча бажано, щоб все-таки кількість читачів була не нижче, ніж в середньому по ніші.

Якщо в телеграм купити підписників, чи не стане це причиною відмови?

Більша кількість підписників підвищує шанси на верифікацію, адже свідчить про вашу популярність. Так, однією з важливих умов є активність аудиторії, але ж у вас є також інші підписники телеграм, крім накручених, плюс реакції та перегляди також купуються за потреби. Якщо співвідношення між підписниками, переглядами та реакціями близьке до середнього по вашій ніші або трохи краще – то це збільшить ваші шанси на позитивну відповідь.

Синя галочка і значок підписника телеграм – у чому різниця? 

Це абсолютно різні позначки, які ніяк не пов’язані між собою. Значок підписника телеграм у вигляді зірки показує наявність передплати на преміум-функції. Підписка Telegram Premium дає такі переваги, як збільшені ліміти, перегляд без реклами, більше різних емодзі, розширений функціонал чатів, переведення голосових у текст, автопереклад та інші. Синя галочка є підтвердженням оригінальності вашого каналу.

Скільки часу займе процес верифікації?

Перевірка каналу триває від кількох днів до кількох тижнів. Це залежить від складності вашого випадку та від завантаженості команди верифікаторів Telegram.

Якщо заявку відхилили, чи можна податися знову?

Якщо у вас не фейковий профіль, то все можливо. Приведіть до ладу оформлення профілю, попрацюйте над активністю, зробіть сайт, домовтеся про зовнішні публікації.  Після того, як усунете недоліки, можете сміливо подавати повторну  заявку.

Скільки коштує верифікація? Чи потрібна обов’язкова передплата на телеграм преміум?

Верифікація в Telegram, на відміну від інших соцмереж, є абсолютно безкоштовною. Хоча преміум передплата не є надто дорогою і має багато переваг, саме для верифікації вам не треба думати, на що передплатити телеграм. На неї впливають зовсім інші фактори і платної підписки серед них немає.

Синя галочка в Telegram — це важливий інструмент підвищення довіри, створення гарної репутації вашого бренду та просування. Ваші шанси на успішну верифікацію залежать від виконання критеріїв та вимог, про які ми розповіли у цій статті. Регулярно викладайте цікавий контент та тримайте зв’язок із аудиторією в телеграм та на інших платформах і підвищуйте свою впізнаваність – в епоху онлайн це ключі до успіху вашого бізнесу.