Що таке Mesh у Unity?
Зміст:
Meshes становлять більшу частину створюваних вами тривимірних світів. Unity не має вбудованих інструментів для моделювання геометрії, хіба що, за винятком деяких плагінів Asset store. Але незважаючи на це Unity підтримує роботу з багатьма пакетами тривимірної графіки.
Чи можна моделювати у Юніті?
Наприклад, у Unity для використання моделі під час створення комп'ютерної гри. Unity підтримує різні формати для імпорту 3D-моделей, включаючи такі приватні формати програм для моделюванняяк .
Які дані зберігає меш?
Меш (Mesh): містить всі вершини, ребра, трикутники, нормалі та UV-дані моделі. Mesh Filter: зберігає дані міша моделі. Mesh Renderer: рендерит дані міша у сцені. Нормалі (Normals): вектор вершини або поверхні.
Що таке Mesh із чого складається 3д модель?
Полігональна сітка (жарг. меш від англ. polygon mesh) – це сукупність вершин, ребер та граней, які визначають форму багатогранного об'єкта у тривимірній комп'ютерній графіці та об'ємному моделюванні.
Unity – Посібник: Меші (Meshes)
У Unity використовується два основних типи колайдерів: Mesh Colliders та Primitive Colliders. Міш колайдери – це ті компоненти, які використовують для себе дані імпортованого міша та можуть бути застосовані для створення зіткнень із оточенням. Коли ви в налаштуваннях імпорту