Як зробити цільову аудиторію

Як сформулювати цільову аудиторію?

Для складання портрета цільової аудиторії використовується наступна схема:

  1. Соціальні характеристики, яких належить стать, вік, сімейний статус, дохід, професія.
  2. Дані про проведення часу (форуми, тематичні сайти, інтернет-магазини, соціальні ресурси).

Як розрахувати цільову аудиторію?

Цільова аудиторія визначає межі цільового ринку компанії та визначається за допомогою спеціальних маркетингових досліджень. По факту цільовою аудиторією є та група людей, якій потрібний ваш продукт і якій цікаві переваги, які пропонує продукт.

admin

Recent Posts

Професійна косметика: найкращий вибір для догляду та стилю

Коли справа стосується догляду за собою та створення стильного образу, якість косметики відіграє вирішальну роль.…

5 години ago

Стильне та якісне взуття у Львові та Києві від InShoes

Вибір взуття – це важливий аспект кожного дня, який впливає не тільки на ваш комфорт,…

20 години ago

Як створити ідеальний догляд за шкірою в 2025 році?

Сучасні тенденції в догляді за шкірою змінюються блискавично, і 2025 рік приніс нові інноваційні підходи…

23 години ago

Как выбрать детское автокресло по возрасту

Правильно подобранное автокресло станет любимым местом нахождения ребенка в автомобиле. Сиденье должно быть удобным, раскладываться…

1 день ago

Как выбрать сукно для покерного стола: разновидности и брендирование

Выбрать правильное сукно для покера означает создать комфорт и атмосферу за игровым столом. Для покерных…

2 дні ago

Разработка сайтов: профессиональные решения от GTS Agency

Современная разработка сайтов на платформе Laravel позволяет создавать мощные и гибкие решения, отвечающие всем требованиям…

2 дні ago