Чому не можу підключити послугу ліміту на МТС?
Баланс мобільного рахунку на момент підключення послуги понад 0,01 рубля; Відсутність заборгованості за іншими особовими рахунками МТС; Ви також не зможете підключити «Ліміт», якщо у вас підключено послуга "Обіцяний платіж", Ліміт "На зв'язок (сім'я)". Збережена копія
Кому доступна послуга ліміту МТС?
Ліміт «На зв'язок (сім'я)» доступна абонентам з підписками «МИ МТС», «МИ МТС+». Якщо на номері підключено послугу «Ліміт», для підключення послуги Ліміт «На зв'язок (сім'я)» необхідно попередньо вимкнути послугу «Ліміт». Якщо на номері підключено послугу Ліміт (родина), послуга Ліміт не підключиться.